Aprendemos a xestionar patrocinios no deporte

O pasado mércores, Camilo Lobato, Director de Desenvolvemento de Negocio de Recalvi, explicounos no Círculo de Empresarios a xestión que fan grandes marcas dos patrocinios deportivos.

Camilo comezou explicándonos que Recalvi conta con máis de 35 anos de andadura, e compóñena 250 traballadores. Dispón de 19 delegacións en toda España, cuxo traballo factura preto de 33 millóns de euros.

O Grupo Recalvi, do que forma parte Recalvi, trátase dunha agrupación de 12 empresas de 8 países: España, Portugal, Costa Rica, Panamá, Rep. Dominicana, Cuba, Ecuador e Estados Unidos. Conta con máis de 500 traballadores e facturaron 93 millóns de euros o pasado ano.

O Grupo Recalvi é distribuídor integral de recambios e accesorios para o automóbil, e ten os patrocinios deportivos como principal estratexia do seu departamento de marketing.

Patrocinios de Recalvi

• O equipo do Celta de Vigo de fútbol durante varias tempadas
  • O Celta de baloncesto
  • Competicións do mundo do motor como o Rally Recalvi Rías Baixas ou o San Froilán
  • E tamén a competidores de rallys
  • O Baskonia de Baloncesto

Por que patrocinar deporte?

Os patrocinios deportivos permiten relacionar os valores asociados a un deportista, equipo ou evento, coa identidade que desexa transmitir unha marca. Trátase dunha actuación clave para aumentar a notoriedade dunha empresa e emocionar aos seus compradores.

Entre os valores que transmite o deporte:

• Felicidade
  • Constancia
  • Globalidade
  • Compromiso
  • Éxitos-futuro
  • Oportunidade
  • Crecemento

Cos patrocinios deportivos, o Grupo Recalvi ten como obxectivos:

• Emocionar aos seus clientes
  • Xerar relacións de confianza
  • Convertir os patrocinios nunha ferramenta de vendas
  • Poder medir o retorno xerado
  • Obter un ROI maior do investido
  • Acercar os patrocinios a calquera cliente

Graciñas Camilo por explicarnos que o deporte e o marketing das empresas debe ir da man.

E a dinahosting polo patrocinio. Vémonos no próximo!