Afterwork Tv

Como ter presenza e mellorar a túa comunicación en TV

Falamos de comunicación na televisión, da man de Aitor Pilán, dircom de Laberit, e Jacobo Domínguez, socio director de Anjaai.
Kibus Mercado Online

Coñecemos a Kibus, conectando kibusos, clientes e praceiros

O afterwork foi protagonizado por Kibus. Trátase dun marketplace nacido en A Coruña que conecta praceiros con clientes que queren comer san.
Marine Instruments Visita Markea

Visita a Marine Instruments

Hai uns días visitamos a sede de Marine Instruments en Nigrán, onde traballa o noso asociado, Andrés Rodríguez.
Venda Híbrida Miguel Ángel Souto

Debemos fusionar os departamentos de Marketing e Vendas?

Miguel Ángel Souto, Consultor, Director Comercial e de Marketing, falounas da Venda híbrida: a fusión das áreas Comercial e de Marketing,
Afterwork Vizhoja

A innovación non é incompatible cun sector tradicional como o vitivinícola

Cris Costa, directora de Marketing de Marqués de Vizhoja, rompeu uns cantos mitos sobre como é o marketing en sectores tradicionais.
Foro Markea 1 800x480 1

V Foro de Marketing e Vendas

Celebramos o V Foro de Marketing e Vendas, co-organizado por Markea con APD, onde nos reunimos case un centenar de profesionais.
Campaña Marketing Markea

Pero ti sabes de marketing? Presentámosche a nova campaña de Markea

Vimos de estrear a nosa nova campaña de marketing, Pero ti sabes de marketing? que realizamos cada dous anos.

Publicidade doutra dimensión

Tivemos o segundo afterwork a cargo de Xoel Vázquez, de Xoia sobre realidade virtual, aumentada e mixta aplicada ao noso sector, o marketing.
Ler máis

Encontro virtual polo día da Publicidade

Co gallo do día da Publicidade, no EFA Piñeiral organizaron unha charla para os seus alumnos dos ciclo de marketing e vendas e publicidade