Afterwork Vilma Otero IRobot

Do global al local a través do caso de iRobot

O último afterwork do ano foi protagonizado por Vilma Otero, Directora de Marketing de iRobot, empresa que está detrás da famosa Roomba.

Visita a Cafés Candelas

O pasado venres as persoas asociadas a Markea tivemos a oportunidade de visitar Cafés Candelas. Moitas grazas María por facelo posible.
Creatividade Marcas Andrea Espiña

A creatividade ao servizo das marcas

Disfrutamos hai uns días dun afterwork moi creativo impartido por Andrea Espiña, co-fundadora da axencia Lachary.

Visita de Markea ás bodegas Martin Códax

O pasado venres 23 de setembro inauguramos un novo curso ante os nosos asociados nas bodegas cambadesas Martín Códax.
Charla Hack A Boss

5 aplicacións do Data Science aplicados ao marketing dixital

Daniel Tümmler de Hack a Boss repasou os beneficios do data science e como os podemos aplicar ás nosas estratexias de marketing.
Afterwork Tv

Como ter presenza e mellorar a túa comunicación en TV

Falamos de comunicación na televisión, da man de Aitor Pilán, dircom de Laberit, e Jacobo Domínguez, socio director de Anjaai.
Kibus Mercado Online

Coñecemos a Kibus, conectando kibusos, clientes e praceiros

O afterwork foi protagonizado por Kibus. Trátase dun marketplace nacido en A Coruña que conecta praceiros con clientes que queren comer san.
Marine Instruments Visita Markea

Visita a Marine Instruments

Hai uns días visitamos a sede de Marine Instruments en Nigrán, onde traballa o noso asociado, Andrés Rodríguez.
Venda Híbrida Miguel Ángel Souto

Debemos fusionar os departamentos de Marketing e Vendas?

Miguel Ángel Souto, Consultor, Director Comercial e de Marketing, falounas da Venda híbrida: a fusión das áreas Comercial e de Marketing,