Afterwork Tv

Como ter presenza e mellorar a túa comunicación en TV

Rematamos a tempada de afterworks na casa falando de comunicación na televisión, da man de Aitor Pilán, dircom de Laberit, e Jacobo Domínguez, socio director de Anjaai. Conseguir noticiar informacións corporativas e levalas á televisión beneficiará altamente ás marcas que así o fagan.

O importante é contar unha historia novidosa, diferente e atractiva, que aporte valor.

1. Por que eliximos un espazo na televisión?

Fixámonos:

• No target, que sexa coincidente no obxectivo que temos como marca e produto
  • Na relevancia
  • Na audiencia ou un determinado grupo de persoas
  • Na cercanía
  • No posicionamento, que nos chegue unha determinada relevancia

A elección do formato é fundamental, debemos estar só naqueles formatos relevantes e que encaixen co noso propósito.

2. Acercamento

Unha vez temos claro o determinado programa ao que nos dirixiremos, temos que elaborar co cliente a percha.

• Hai que transformar a peza escrita, a nota de prensa, nun formato televisivo. Que sexa máis facilmente vendible a un medio de comunicación.
  • Temos que aportar puntos de vista diferentes ao xa aportados nunha nota ou feitos por outros medios. Todo o que ten que ver con imaxe, é a persoa quen conta a noticia.
  • Que sexa a historia a que conte a noticia, e non a noticia a que conte a historia.

Por exemplo, podemos contar que unha empresa contratou a traballadores ucranianos, pero non é o mesmo que saia o traballador de Ucrania contándoo. Temos que seleccionar o perfil máis adecuado, xa que se vai contar unha historia.

3. Argumentario

O argumentario débese encher con actores e imaxes, non só declaracións. O relato é básico porque a través dunha imaxe podemos contar máis que con palabras. En medios como La Sexta, non se centran na empresa, senón nas persoas que forman parte da mesma.

Tamén é fundamental que a nosa empresa elixa un bo prescritor dentro do equipo dos traballadores, que sexa embaixador da marca.

Non hai que coartar preguntas aos xornalistas, senón que hai que elixir o mellor momento, o formato e sobre todo, traballalo moitas horas. Buscar o lado humano da historia.

4. Conclusións

Jacobo e Aitor terminaron o afterwork concluíndo que a televisión, malia a que nestes tempos se consume baixo demanda, segue sendo o medio de comunicación máis eficaz. Deste modo pode alterar positivamente falando a percepción da nosa marca máis rapidamente que calquera outro medio.

A hipersegmentación permítenos unha hiperpersonalización dos contidos.

Moitas grazas Jacobo e Aitor por tantos consellos. Agradecementos a Vidiv por cedernos a plataforma para o evento online.