Trátase dunhas xornadas de introducción, reciclaxe e compartimento de casos reais de marketing das máis importantes empresas galegas.

Dirixido ás dirección empresariais e/ou a todos os axentes da cadea de valor do marketing de Galicia. Supón unha verdadeira oportunidade de acceder aos casos reais máis actuáis e da mán dos Directores de Marketing das empresas máis relevantes de Galicia (Socios de Markea).

Masterclass De Balde | 30 de Xuño – 1 de Xullo

Masterclass a cargo de Xosé Luis Reza Pérez (Presidente do Clúster do Ecommerce Galego, Presidente fundador de Markea e Presidente do Clúster da Comunicación de Galicia) que fará un repaso polos principais aspectos dun Plan de Marketing, con especial atención a casos de empresas galegas que sirvan como referencia.

Campus Face to Face | 7 – 8 de Xullo e 14 – 15 de Xullo

Prazas limitadas

Casos reais de marketing das principais empresas ou profesionais galegos/as. O contido será creado especificamente para cada caso.

A metodoloxía deste bloque está basada no método do caso que consiste na:

1. Contextualización do caso
  2. Presentación do caso
  3. Grupos de debate
  4. Presentación de resolución por parte dos grupos
  5. Presentación de resolución por parte do poñente
  6. Conclusións

Con quen estaremos?

Inscríbete

Erro: Formulario de contacto non atopado.

Para formalizar a inscrición no Campus debes facer o ingreso do prezo, segundo a túa situación:

Socios de Markea e entidades colaboradoras (Inorde Turismo, Colexio de Economistas de Ourense e Cluster da Comunicación de Galicia) = 500€ + IVE

Non socios = 1.000€ + IVE

Na conta ES38 2080 0300 8430 4015 2234 indicando SUMMER CAMP + NOME E APELIDOS do participante.

Enviar xustificante do pago a formacion@markea.es

Apoia:

AF_Logotipo_Ourense_Genuina_Vectorial