Markea + MKT

Vilma Otero, Paz Comesaña, Xosé Luis Reza, Montse de Miguel y Victor Conde

No noso afán de divulgación do Marketing, e chegar o mais lonxe posible nesta faceta, reunímonos coa Asociación de Marketing de España – MKT, na procura de sinerxias entre as dous asociación.

Do lado de Markea fixeron de voceiros Xosé Luis Reza, o presidente, Vilma Otero e Paz Comesaña e polo lado de MKT Víctor Conde, Director Xeral, e Montse de Miguel, Responsable de Marleting e Comunicación.

Damos as gracias a Paz Comesaña, a nosa delegada na capital, por facer de anfitrioa.